sobota, stycznia 07, 2006

Parę wyjaśnień.

Na początek: nienawidzę blogów. Zapytasz się może, co z tego? Otóż wynika z tego pare rzeczy:
  • Nie mam zamiaru się tu uzewnętrzniać, czy w jakikolwiek inny sposób wypruwać sobie flaków na tej stronie
  • Nie zdzierżę komentarzy w stylu MaUeY nAsToLaTkI - będę je po prostu kasował
  • Leet-speak'owe komentarze jakoś przetrwam, ale jak już macie coś napisać, to piszcie normalnie.
Blog jest przewidziany jako rozwinięcie mojej strony domowej (link po prawej). Tam niestety nie udał mi się pomysł z tymi cytatami, dlatego też wykorzystałem bloggera :D Zobaczymy jak wyjdzie. Mam zamiar codziennie umieszczać tu jakąś któtką notkę, z cytatem, który akurat mi spasował. Może też będzie więcej notek, jak będę miał coś do przemyślenia. Tak już ma być ten blog - do przemyślenia, nie po to, żebym wypruwał sobie flaki. A co wyjdzie, zobaczymy.

Brak komentarzy: