niedziela, stycznia 08, 2006

Question #2


To dopiero druga quotka, a już mnie wciągło, i mam ochotę wypruć sobie flaki publicznie. Jest dobrze, potrafię się kontrolować.

Czym jest mądrość?

Pytania dodatkowe:

Kogo nazywamy mądrym? Dlaczego akurat taką osobę? Czy mądrość wynika tylko z odmiennego punktu widzenia, albo zgodności z naszymi poglądami?


9 komentarzy:

Agaciątko pisze...

myślę że minąłeś sie z powołaniem koleś.Dlaczego do ciężkiej cholery nie poszedłes na studia filozoficzne. Wyżyłbyś sie tam a nie wypisywał tu jakieś głupoty :/
Bo takie pytania tylko komplikują życie i męczą i zabierają czas.
Takie jest moje zdanie ale jeżeli cię to interesuje (co mnie dziwi) i jeżeli to lubisz to ok:/ pisz tam sobie co chcesz. mnie się wydawało ze blogi wyglądają inaczej ale ja sie nie znam
.

Scorcerer Savine pisze...

Nie trzeba iść na studia filozoficzne, żeby myśleć. A że czasami chcę pomyśleć, i zapamiętać o czym myślałem, stworzyłem to, co widzisz :)

Anonimowy pisze...

W takim razie ja nie myślę. I chyba tu masz rację. wychodzi na to ze nie myślę a to jest prawda. Jestem bezmyślna.
Ale podtrzymuje to co w.w.

Agaciątko pisze...

to ja napisałam :P
^
|

Scorcerer Savine pisze...

"Myślę, więc jestem"
A ty zdecydowanie jesteś. Więc myślisz. Może nie lubisz się babrać w myślenie typowo fizoloficzne (:D), ale myślisz.

Anonimowy pisze...

;0

Afrael pisze...

Blogi sux. :P

Scorcerer Savine pisze...

TeSh CiEm KoFfAm :>

nikt wazny (va**) pisze...

wieszkosz was pomylila, madrosc z mysleniem, bo myslec to i glupiec moze. jako ze ja naleze do tej grupy, moge stwierdzic ze madrosc to jest to czego nam ludziom brakuje. Madrosc to nic innego jak podjecie decyzji i od naszej widzy zalezy czy bedzie ona trafna zatem madrosc to zdobyta wiedza , a czym jest wiedza wiedza kojarzy sie z doswiadczeniem z nauka wrocmy jenak do doswiadczenia. jesto stam ktory nabywamy po fakcie,gdy cos sie stanie. takrze madrosc jest czysto odtworzczym tworem. czyli skalad sie na nia doswiadczenie. lecz o niej moga na tylko powiedziec inni ludzie bo czlowiek sam dla siebie zawsze bedzie madry bo nikt nie zakwestionuje jego zdania w samotni