niedziela, marca 19, 2006

Ludzi podziwia się za zalety, a kocha za wady.

5 komentarzy:

Scorcerer Savine pisze...

Tak, można by powiedzieć, że się uparłem na miłość. Można też zauważyć, że ja nie wymyślam tych cytatów (dotąd wymyśliłem góra dwa z tych, które są na tej stronie) - więc miłość mnie otacza :P

Ale dobrze, mam już pomysł na następny cytat. Nie będzie o miłości, jak tak bardzo nie chcecie, to no problem :P

BTW: jeżeli macie coś naprawdę fanego, możecie mi przysłać, nie gwarantuję że się pojawi, ale kto wie? Zawsze przynajmniej będzie jakiś zapas =]

Anonimowy pisze...

Jeśli ludzi kocha się za wady to powinienen być jednym z najbardziej kochanych ludzi na świecie. A nie jestem.

Anonimowy pisze...

Nie wiem kto wymyślił ten cytat ale jak dla mnie jest głupi. Jak można kochac za wady? Można kochać kogoś z wadami, takiego jaki jest, ale nie jego wady... Chyba ze to jakiś sadomaso, to sorry:P

Anonimowy pisze...

Miłość zawsze idzie w parze z zachwytem. Problem w tym, ze niektorzy zachłysnięci tym drugim, sądzą że to już jest miłość. Za zalety ludzi się podziwia. Nie raz ludzie zakochują się, potem tego żałując, bo widzieli innnych jako idealy. Dopiero gdy pokochamy codzienne wady - to ze ktos czegos nie potrafi zrobic, to ze spala dowcipy, to ze jest niesmialy - mozemy mowic o prawdziwej milosci.

Anonimowy pisze...

Nie wiem, nigdy nie byłam kochałam w ten sposób, młoda jestem:Pjeszcze. Cytat ten nadal wydaje mi się głupi. To, że ktoś spala dowcipy, czy tam jest nieśmiały, to nie są żadne wady. To absolutnie nie przeszkadza, to są takie błache sprawy, w porównaniu z tym co na prawde może być wadą...NIe, zdecydowanie nie pokocham kogoś ZA jego wadę.